Pon - Pt: 8:00 - 17:00 Sb: 8:00 - 13:00
Michelin

PILOT SPORT EV XL FP MO1 ACOUSTIC EV

  • Rozmiar: 295/30 R21
  • Nośność: 102(do 850 kg na oponę)
  • Prędkość: Y (300 km/h)
  • Sezon: Opony letnie
  • Typ: osobowy
  • Rok produkcji: 23/24
  • Gwarancja: 5 lat
  • Nowa etykieta: C B B
  • EPREL: 1341239
  • Oznaczenia:
Produkt, który wybrałeś jest aktualnie niedostępny. Zadzwoń po więcej informacji.

Wysyłka w 1-2 dni robocze

14 dni na zwrot bez podania przyczyny

Gwarancja producenta

Darmowa dostawa

Opony Michelin PILOT SPORT EV XL FP MO1 ACOUSTIC EV

Opona Michelin PILOT SPORT EV XL FP MO1 ACOUSTIC EV oferowana jest w rozmiarze 295/30 R21 i posiada indeks prędkości Y, a prędkość maksymalna dla tej opony to 300 km/h. Opony mają indeks nośności 102, czyli do 850 kg na oponę. To idealne rozwiązanie do stosowania w codziennym użytkowaniu auta.

Opona Michelin PILOT SPORT EV XL FP MO1 ACOUSTIC EV posiada efektywności paliwową w klasie C, co ma bezpośredni wpływ na zużycie paliwa podczas jazdy. Opona posiada klasę przyczepności na mokrej powierzchni B, co informuje o długości hamowania na asfalcie. Opony podczas jazdy posiadają głośność 73 dB. Warto zwrócić uwagę, iż niższy poziom hałasu przekłada się na większy komfort w kabinie.

Opony zaprojektowane jako letnie i do samochodów typu pojazd osobowy.

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Zaoszczędź z nami

Darmowa dostawa

Szybki transport

Wysyłka już w 24h

Bezpłatny

Zwrot do 14 dni

Fachowa pomoc

Bezpieczne zakupy